• Autentificare / Înregistrare pentru programare
  • RU RO
PKI Logo
  • Despre centru
    • Noutăți
    • Informație generală
    • Legislația în vigoare
    • Chestionar online
  • Servicii
    • Servicii de certificare
    • Servicii de revocare
    • Verificarea certificatului
    • Servicii de suspendare
  • Registrul certificatelor
    • Certificate cheilor publice
    • Lista certificatelor revocate
  • Descarcă
  • Întrebări frecvente
    • Întrebări frecvente
    • Ghiduri Video
  • Contacte

Noutăți

Modificări în legislația fiscală

Modificări în legislația fiscală

13 Ian 2017

Centrul de certificare al Î.S. „Fiscservinform” vă informează că, conform prevederilor art. 187 alin. (21) lit. d) și e) din Codul Fiscal, începând cu 01 ianuarie 2017 de către subiecții care desfășoară activități profesionale în sectorul justiției și de către contribuabilii care la situația din 1 ianuarie 2016 aveau angajați mai mult de 5 salariați, darea de seamă fiscală se prezintă utilizând, în mod obligatoriu, metode automatizate de raportare electronică, în forma și în modul reglementat de Inspectoratul Fiscal Principal de Stat.

Informații privind conectarea la serviciile fiscale electronice, actele de bază care trebuie prezentate, precum și alte informații utile, găsiți la adresahttps://servicii.fisc.md/tarifedeclaratiaelectronica.aspx și în rubrica Întrebări frecvente întrebarea nr.6.

Totodată, este necesar să dețineți semnătura electronică, care o eliberează unul dintre Centrele de certificare acreditate în domeniul semnăturii electronice avansate calificate și care poate fi utilizată în cadrul tuturor serviciilor electronice publice prin intermediul MPass și MSign (FISC, CNAM, CNAS, eDocplat, eTender etc.). Lista prestatorilor de servicii acreditați în domeniul semnăturii electronice avansate calificate poate fi găsită accesând link-ul http://www.fisc.md/article.aspx?id=8755.

Menționăm că Î.S. „Fiscsevinform” prestează servicii în domeniul semnăturii electronice avansate calificate. Astfel, dacă doriți să obțineți „Semnătura Electronică Fiscservinform”, accesați portalul www.pki.fsi.md, opțiunea „Comandă semnătura acum” și completați formularul afișat pentru înregistrarea comenzii.

Un moment important este că „semnătura electronică Fiscservinform” este livrată GRATUIT pe întreg teritoriul Republicii Moldova.

Pentru detalii privind obținerea semnăturii electronice contactați Centrul de certificare al Î.S. „Fiscservinform” la numărul de telefon 022822 040 sau vizitaţi pagina www.pki.fsi.md.

Populare
  • Întreprinderea de Stat „Fiscservinform” s-a reorganizat, prin fuziune cu Instituţia publică „Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe”

    07 Aug 2018

  • Суббота, 23.06.2018 Рабочий день для выдачи электронной подписи Фисксервинформ

    23 Jun 2018

  • Programează-te on-line, fără a contacta Centrul unic de apel

    20 Jun 2018

  • Centrul de certificare are o pagină web nouă

    13 Mar 2018

Tag-uri
  • 1 an de la lansare
  • Achitare MPay
  • Activitatea
  • AISEC
  • Audit
  • Cadouri
  • Centru unificat de deservire
  • Centrul de certificare
  • Criptare
  • Darile de seama obligatoriu
  • Date cu caracter personal
  • Declaratia pe venit
  • Design nou
  • e-Factura
  • eCerere
  • eReporting
  • FMIS
  • Ghiseul unic de raportare
  • Î.S. „Fiscservinform”
  • Lansat
  • Licitatii
  • Livrare gratuita
  • MPay
  • Notificare despre semnare
  • Oferta
PKI Logo

I.P. ”Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe” este o entitate împuternicită de către I.P. ”Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică” cu atribuții de centru de înregistrări ale Centrului unic de certificare al Guvernului.

LINK-URI RAPIDE

  • Informație generală
  • Servicii
  • Descarcă
  • Întrebări frecvente
  • Contacte

CONTACTAȚI-NE

  • MD-2005, Chișinău, str. Constantin Tanăse 7
  • Tel. Anticamera : 22 822000
    Tel. Centrul de Apel: 22 822222
    Tel. Centrul de Certificare: 22 822040
  • Fax : +373 22 211202
  • Email : pki@sfs.md
© 2018. Toate drepturile rezervate.