Semnătura electronică Fiscservinform pentru membrii AIESEC
03
Iun
2016
Semnătura electronică Fiscservinform pentru membrii AIESEC
La data de 4 iunie 2016, între orele 12:00- 15:00, Î.S. „Fiscservinform” va desfășura un seminar gratuit, destinat în exclusivitate membrilor AIESEC Chișinău, cu tema: „Utilizarea Semnăturii electronice Fiscservinform în cadrul serviciilor fiscale electronice”. Scopul seminarului este de a pregăti și dezvolta tînăra generație, care tinde să activeze în mediul afaceri.
Avînd în vedere faptul că toate domeniile de activitate, atît în sectorul public cît și în cel privat, sunt dependente de tehnologiile informaționale moderne, serviciile electronice, cît și semnătura electronică, devin instrumente de bază în dezvoltarea sferei de afaceri.
În cadrul seminarului cu referire la „Semnătura electronică Fiscservinform” vor fi discutate mai multe aspecte, după cum ar fi unele din acestea:
- Ce este o semnătură electronică și care sunt beneficiile în raport cu semnătura olografă?
- Deținătorul semnăturii electronice, beneficiază automat și de acces la serviciile electronice?
- Care este procedura de obținere a ,,Semnăturii electronice Fiscservinform” și unde poate fi ea ridicată?
- Unde poate fi utilizată semnătura electronică eliberată de către Î.S. „Fiscservinform”?
- Care sunt condițiile pentru a aplica ,,semnătura electronică Fiscservinform”?
Totodată, trainerii Î.S. „Fiscservinform” dna Natalia Nogai și dna Mariana Chirtoacă, vor vorbi în cadrul seminarului și despre serviciile fiscale electronice și beneficiile acestora pentru viitori oameni de afaceri, despre gama serviciilor fiscale electronice, dar și despre importanța optării pentru sistemele informaționale automatizate.