Un an de la lansarea „Semnăturii electronice Fiscservinform”
Astăzi, Centrul de Certificare al Î.S. „Fiscservinform” împlinește un an de la lansarea semnăturii electronice avansate calificate. Marcăm acest eveniment importat prin lansarea unei campanii promoționale pentru utilizatorii serviciilor electronice din Republica Moldova.
Astfel, în perioada 28.04.2017-28.08.2017 oferim reduceri de preț pentru următoarele servicii:
- 13% reducere de preț pentru serviciul de reînnoire a semnăturii electronice (preț final 200 lei)
- 10% reducere de preț pentru pachetul „Semnătura electronică Fiscservinform” (preț final 350 lei)
Pe parcursul anului de activitatea, Centrul de Certificare a pus accentul pe utilizarea soluţiilor software şi hardware moderne şi performante, prestarea unor servicii de calitate, asigurate de o echipă consolidată, competentă și profesionistă orientată mereu spre atingerea nivelului maxim de satisfacție a clienților.
Utilizarea semnăturii electronice Fiscservinform a căpătat popularitatea în raport cu semnătura olografică oferind numeroase beneficii și avantaje cum ar fi:
Comoditate în utilizarea serviciilor electronice;
Rapiditate în transmiterea documentelor electronice;
Integritate și autenticitate la transmiterea informațiilor electronice;
Securitate sporită a documentelor semnate.
Totodată, menționăm că semnătura electronică avansată calificată poate fi utilizată la accesarea și raportarea în cadrul tuturor serviciilor publice electronice prin intermediul serviciilor guvernamentale MPass și MSign. Drept urmare, pot fi enumerate:
- raportarea electronică fiscală (SIA „e-Factura”, SIA „Declarație electronică”, SIA „Comanda on-line a formularelor tipizate”, SIA Registrul General Electronic al Facturilor Fiscale”, SIA „e-Cerere” etc.);
- raportarea electronică la CNAS şi CNAM (sistemul de „e-Raportare”);
- solicitarea licenţelor de activitate economică (sistemul de „e-Licenţiere”);
- accesarea Registrului de Stat al Populaţiei;
- solicitarea apostilei (SIA „e-Apostila”);
- accesarea Registrului de Stat al Achiziţiilor Publice (SIA „e-Achiziţii”);
- accesarea Registrului garanțiilor reale mobiliare şi multe altele.
Dacă încă nu sunteți titular al unei semnăturii electronice, completați acum comanda online pentru „Semnătura electronică Fiscservinform” (https://pki.fsi.md/backoffice/office/create-order-1) și beneficiați de cele mai avantajoase prețuri și servicii!
Urmăriți pagina de Facebook semnaturafiscservinform și fiți la curent cu ultimele noutăți în domeniul semnăturii electronice.
Pentru mai multe informații legate de modul de obținere a semnăturii electronice, contribuabilii sunt rugați să contacteze Centrul de Certificare la numărul de telefon 022 822 040.