Cu „Semnătura electronică Fiscservinform” este mai ușor să participi la LICITAȚIILE PUBLICE
23
Iun
2016
În economiile contemporane, tot mai multe bunuri și servicii sunt achiziționate de autoritățile publice de pe piață de la sectorul privat, prin organizarea diferitor licitații. Astăzi, achizițiile publice reprezintă un element important pentru dinamizarea pieței din Republica Moldova, oferind oportunități pentru întreprinderi, încurajînd investițiile publice și private, precum și contribuind în mod concret la creșterea economică.
Pînă nu demult, procesul de achiziții publice era unul anevoios, cu suportarea cheltuielilor suplimentare pentru primirea pachetului de licitații și pierderea timpului nejustificat în urma multiplelor deplasări de la o instituție la alta întru crearea sau solicitarea dosarului necesar de participare în cadrul licitațiilor publice. Agenții economici, adesea întîmpinau dificultăți în procesul respectiv prin lipsa de informații, proceduri anevoioase și birocratice, evenimente neașteptate, excesiv de multe etape parcurse.
Acum cu „Semnătura electronică Fiscservinform” toate aceste etape pot fi efectuate online, absolut gratuit, prin sistemul electronic „Registrul de stat al achizițiilor publice” (http://etender.gov.md )
Întregul ciclu de viață al licitațiilor publice sau a concursurilor prin cererea ofertelor de prețuri poate fi urmărit în format electronic, prin intermediul „REGISTRULUI DE STAT AL ACHIZIŢIILOR PUBLICE” (SIA RSAP)cu utilizarea „Semnăturii electronice Fiscservinform”, care oferă numeroase beneficii participanților la licitații, cum ar fi:
- Înregistrarea și autentificarea în cadrul registrului GRATUIT, fără deplasarea la instituție;
- Economisirea a peste 600 lei per anul de abonare la Buletinul Achizițiilor Publice;
- Solicitarea pachetului de documente de la autoritățile contractante, fără achitarea taxei suplimentare de minim 200 lei;
- Economisirea timpului și banilor proprii suportați întru deplasarea multiplă la sediul autorităților contractante sau Agenției Achiziții Publice;
- Monitorizarea online a procesului de desfășurare a achizițiilor;
- Vizualizarea informației de cîte ori este necesară și în afara orelor de program a autorităților contractante sau Agenției Achiziții Publice etc.
Prin urmare, doritorii de a deveni posesorii „Semnăturii electronice Fiscservinform” pot completa CERERA ONLINE, prin accesarea link-ului https://pki.fsi.md/home/ro/comanda-online, cu ridicarea acesteia în doar 5 minute.