Î.S. „Poșta Moldovei” un partener de încredere în distribuirea „Semnăturii electronice Fiscservinform”
31
Oct
2016
Dezvoltarea tehnologiei digitale și necesitatea îmbunătăţirii continue a serviciilor electronice la cerinţele actuale ale societăţii, a impulsionat Î.S. „Fiscservinform” să-și eficientizeze procesele de activitate. Astfel, începînd cu 1 octombrie 2016 Î.S. „Fiscservinform” a stabilit relații de parteneriat cu Î.S. „Poșta Moldovei”. Colaborarea se reflectă în asigurarea livrării produselor oferite de către întreprindere. Cu ajutorul rețelei de distribuție prin intermediul celor 37 oficii poștale teritoriale ale „Poștei Moldovei”, Fiscservinform asigură recepționarea și livrarea „Semnăturii electronice Fiscservinform” în toată țara. În acest context aduce contribuabililor o nouă facilitate: recepționarea semnăturii electronice în cel mai scurt timp, absolut gratuit pe întreg teritoriul țării.
Livrarea „Semnăturii electronice Fiscservinform” se efectuează din momentul comenzii și achitării în următorul timp:
1. în raza mun. Chișinău –24 ore;
2. în localitățile urbane – 48 ore;
3. în localitățile rurale – 48 ore.
Pentru a beneficia de semnătura electronică cetățenii și contribuabilii au acces la instrumente simple și comode de comandă a semnăturii electronice, printr-un ghișeu electronic pe internet „Comanda Online a Semnăturii electronice”. După completarea cererii on-line, operatorii noștri se ocupă de pregătirea tuturor documentelor juridice, de formare a conturilor de înregistrare şi de generare a semnăturii electronice, iar Dumneavoastră doar semnați actele corespunzătoare și primiți semnătura electronică.
Înmînarea semnăturii electronice de către agentul poștal se face exclusiv destinatarilor, sau persoanei împuternicite. Eliberarea dosarului format unei persoane terțe, este posibilă doar în baza procurii notariale corespunzătoare.
Eforturile depuse de echipa comună a „Fiscservinform” și „Poșta Moldovei” urmăresc fortificarea interacţiunii cu cetățenii și agenții economici. Deservirea eficientă, comodă și rapidă prin intermediul oficiilor poștale sunt acele pîrghii pe care le construim pentru a facilita activitatea clienților noștri. Prin urmare, doritorii de a deveni posesorii „Semnăturii electronice Fiscservinform” pot completa cererea on-line, prin accesarea link-uluihttps://pki.fsi.md/home/ro/comanda-online.
Pentru detalii contactaţi Centrul de Apel la numărul de telefon (022) 822 222 sau vizitaţi pagina pki.fsi.md.