Livrarea „Semnăturii electronice Fiscservinform” la oficiu
20
Sep
2016
Ofertă specială pentru toți utilizatorii serviciilor electronice din Republica Moldova. Î.S.
„Fiscservinform” are grijă de clienții săi și face tot posibilul să fie pe măsura așteptărilor. Înțelegînd valoarea timpului în administrarea unei afaceri, precum și a organizării unui „Time management” bun, întreprinderea pune la dispoziția contribuabililor livrarea gratuită a semnăturii electronice. Procedura este foarte simplă! La completarea cererii on-line, în rubrica „informații livrare” se indică adresa de facto a oficiului solicitantului și nu este neapărat de a fi indicată adresa juridică a instituției.
La etapa actuală, „Semnătura electronică Fiscservinform” se livrează gratuit în raza municipiului Chișinău. În restul teritoriului Republicii Moldova livrarea este contra plată sau semnătura poate fi ridicată, conform programării, la unul din oficiile Î.S. „Fiscservinform”: mun. Chișinău, mun. Bălți sau mun. Comrat. Timpul minim destinat formalităților și reducerea implicării administratorului instituției sunt doar unele din avantaje esențiale ce pot fi enumerate la comanda „Semnăturii electronice Fiscservinform”. Astfel, Î.S. „Fiscservinform” se ocupă de completarea tuturor documentelor juridice și formarea dosarului necesar, iar Dumneavoastră doar semnați actele corespunzătoare și primiți semnătura electronică. .
Pentru a deveni titularul „Semnăturii electronice Fiscservinform” este suficient doar de completat cererea on-line accesînd likul https://pki.fsi.md/home/ro/comanda-online și semnătura va fi livrată la oficiul Dumneavoastră!
Pentru detalii contactaţi Centrul de Apel al Î.S. „Fiscservinform” la numărul de telefon (022) 822 222 sau vizitaţi pagina.