Peste 1000 de contribuabili utilizează Semnătura Electronică eliberată de Î.S. ,,Fiscservinform”
17
Iun
2016
Suntem permanent în pas cu dezvoltările care se produc în lumea digitală, de aceea avem grijă ca consumatorii Î.S. „Fiscservinform” să aibă posibilitatea de a utiliza cele mai performante servicii electronice actuale. De la lansarea recentă a prestării serviciului de certificare în domeniul semnăturii electronice avansate calificate de către Centrul de certificare al Î.S.„Fiscservinform”, numărul titularilor a depășit 1000 de utilizatori.
Popularitatea serviciului este explicată de numeroase beneficii pe care acesta le oferă, în comparație cu semnarea olografă, aplicată pe diferite tipuri de documente. Comoditate,rapiditate în transmiterea documentelor, productivitate sporită și siguranță, integritate și autenticitate a informațiilor transmise, astfel s-ar putea rezuma avantajele pe care le presupune utilizarea semnăturii electronice Fiscservinform. Doar cu un simplu click economisiți timp și bani, valori foarte importante în activitatea unei instituții.
„Semnătura electronică Fiscservinform”, poate fi utilizată la autentificare prin intermediul serviciului MPass și la semnare prin intermediul serviciului guvernamental MSign în cadrul tuturor serviciilor electronice publice. Pe parcursul unui an de valabilitate a acesteia, „Semnătura electronica Fiscservinform” poate fi utilizată și aplicată nelimitat.
Numărul mare de cereri parvenite zilnic de la contribuabili se datorează comodității puse la dispoziția clientului întru solicitarea semnăturii prin comanda on-line, precum și deservirea individuală a clientului în mod rapid și calitativ. Clientul nu mai este nevoi să-și piardă timpul prețios întru așteptare perfectării actelor juridice, ridicînd semnătura în doar 5 minute.