• Autentificare / Înregistrare pentru programare
  • RU RO
PKI Logo
  • Despre centru
    • Noutăți
    • Informație generală
    • Legislația în vigoare
    • Chestionar online
  • Servicii
    • Servicii de certificare
    • Servicii de revocare
    • Verificarea certificatului
    • Servicii de suspendare
  • Registrul certificatelor
    • Certificate cheilor publice
    • Lista certificatelor revocate
  • Descarcă
  • Întrebări frecvente
    • Întrebări frecvente
    • Ghiduri Video
  • Contacte

Noutăți

Procedura de conectare la serviciile fiscale electronice

Procedura de conectare la serviciile fiscale electronice

02 Dec 2016

În scopul elucidării și explicării unor aspecte ce țin de obținerea accesului la serviciile electronice de către persoanele juridice, Î.S. „Fiscservinform” informează că, obținând semnătură electronică, indiferent de prestatorul de servicii de certificare care a generat această semnătură, nu se oferă în mod automatizat și accesul la serviciile fiscale electronice. Respectiv, accesul la serviciile fiscale  electronice se asigură prin semnarea unui Acord/Contract de conectare la serviciile fiscale electronice cu Serviciul Fiscal de Stat, prin intermediul Î.S. „Fiscservinform”.

Amintim că, Î.S. „Fiscservinform” oferă acces la serviciile fiscale electronice prin încheierea unui Acord de conectare la  serviciile fiscale electronice pentru plătitori de TVA  și pentru cei care au mai mult sau egal cu 10 angajați, conform articolului 187 alin. 21  a Codului Fiscal. Totodată, contribuabilii neplătitorii de TVA,  care nu sunt obligați conform legislației să utilizeze serviciile fiscale electronice, pot încheia un Contract de conectare la serviciile electronice pentru a economisi timp și resurse.

Totodată, Î.S. „Fiscservinform” prin intermediul oficiilor teritoriale din mun. Chișinău, mun. Bălți și mun. Comrat oferă acces la serviciile fiscale electronice și eliberează semnături electronice avansate calificate – certificat cu forță juridică, ce poate fi aplicat în cadrul tuturor serviciilor electronice din Republica Moldova prin intermediul serviciului guvernamental MSign și MPass.

Pentru a deveni titularul „Semnăturii electronice Fiscservinform” este suficient doar de completat cererea on-line accesînd linkul https://pki.fsi.md/home/ro/comanda-online. Pentru detalii contactaţi Centrul de Apel al Î.S. „Fiscservinform” la numărul de telefon 022822 222 sau vizitaţi pagina https://pki.fsi.md

serviciile fiscale electronice
Populare
  • Întreprinderea de Stat „Fiscservinform” s-a reorganizat, prin fuziune cu Instituţia publică „Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe”

    07 Aug 2018

  • Суббота, 23.06.2018 Рабочий день для выдачи электронной подписи Фисксервинформ

    23 Jun 2018

  • Programează-te on-line, fără a contacta Centrul unic de apel

    20 Jun 2018

  • Centrul de certificare are o pagină web nouă

    13 Mar 2018

Tag-uri
  • 1 an de la lansare
  • Achitare MPay
  • Activitatea
  • AISEC
  • Audit
  • Cadouri
  • Centru unificat de deservire
  • Centrul de certificare
  • Criptare
  • Darile de seama obligatoriu
  • Date cu caracter personal
  • Declaratia pe venit
  • Design nou
  • e-Factura
  • eCerere
  • eReporting
  • FMIS
  • Ghiseul unic de raportare
  • Î.S. „Fiscservinform”
  • Lansat
  • Licitatii
  • Livrare gratuita
  • MPay
  • Notificare despre semnare
  • Oferta
PKI Logo

Centrul de Certificare este o subdiviziune a Întreprinderii de Stat ”Fiscservinform”, avînd statut de ”prestator de servicii de certificare în domeniul semnăturii electronice avansate calificate”.

LINK-URI RAPIDE

  • Informație generală
  • Servicii
  • Descarcă
  • Întrebări frecvente
  • Contacte

CONTACTAȚI-NE

  • MD-2005, Chișinău, str. Constantin Tanăse 7
  • Tel. Anticamera : 22 822000
    Tel. Centrul de Apel: 22 822222
    Tel. Centrul de Certificare: 22 822040
  • Fax : +373 22 211202
  • Email : pki@sfs.md
© 2018. Toate drepturile rezervate.